Current TV, Al Gore, & al-Jazeera

Gore Current TVIn early January, Current TV, the little watched network partially owned by Al Gore, was sold to the Qatar Arab news channel Al-Jazeera.  Gore’s 20% stake in Current TV was worth $100 million.  Gore, long-regarded as a hypocrite for his global warming campaign as he flys around the world in his private jet,  sees a bright future for Al-Jazeera America by giving “voice to those who are not typically heard, to speak truth to power,…..and, tell the stories that on one else is telling.”  Remember, this guy was VP of America and almost became POTUS!  Spoken like a true patriot!!!  Al-Jazeera has been widely criticized for being a pro-Islamist communications vehicle; and Time Warner Cable has terminated its agreement, dropping Current TV from it line-up immediately.  Good for Time Warner!

Perhaps, Al-Jazeera America will promote environmentally friendly terrorism!  Maybe they will bring back Keith Olbermann to host “Daily Jihad!”


One response to “Current TV, Al Gore, & al-Jazeera

  1. I thought Big Al was the face of “clean energy!” But, the hypocrite sells to a BIG, DIRTY OIL producer! LMAO!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in: Logo

You are commenting using your account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s